6 Maj 2011

Då var det fredag igen. Skulle säga att det var härligt men för mig har det ändå varit helg hela veckan förutom igår då jag äntligen fick jobba ett pass. Och nu när det verkligen är helg blir det inte så mycket lugn och ro. Jag har skjutit upp på pluggandet hela veckan och på söndag är det inlämning nummer ett. Men om vädret blir fint som det är sagt så ska jag iaf vara ute på dagarna och skrivandet får vänta till kvällarna.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan måla på lite smink. V hade glömt några papper han skulle lämna in idag så jag erbjöd mig att gå in med dom till honom. Då har jag inget val än att ta en promenad, annars hade jag nog varit för lat och stannat inne.
Nä nu måste jag skynda på lite!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0