18 Mars 2011

Den här staden kan verkligen inte bestämma sig. Ska det vara vår eller ska det vara vinter?! Igårkväll snöade det och nu har det just börjat igen. Suck! Det som varit så härligt med bar mark och riktiga vårkänslor. Men nu åker jag ju hursomhelst upp till vintern på söndag. :)

Här hemma är det full rulle just nu. Har hållt på och städa hela morgonen. Det är bra då man ska få folk på besök, då har man ingen ursäkt till att inte städa. :P Och en lite större städning har verkligen behövts här hemma. Köket och toan är nu skinande rena och snart blir det att dammsuga i hallen och vardagsrummet samt plocka lite grejer.

Ska även försöka klämma in lite plugg idag. Annars kommer jag ha allt för mycket att skriva imorrn och det har jag inte tid för då jag ska på scrapbookingmässa. :) Men bara man sätter sig ner och kommer igång så tar det inte alls lång tid.
Nä om jag ska ta och skriva ett par rader nu innan dammsugaren åker fram. Om jag hinner med det så hörs vi kanske senare ikväll annars får alla ha en fin fredag! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0