14 Januari 2011

Har jobbat idag. Fick stå i självscanningen och det var lite segt då det var så lite folk. Tiden går så långsamt då man inte har något att göra. Men jag fick iaf sluta klockan fyra idag och det var skönt.

Postade iväg min beställning av julklapp från Ikea idag. Det blev ett motionsset med en träningsboll, yoga-matta, tränings-dvd, gångstavar och en cd med avslappningsmusik. Jag valde mellan det och TP men det kändes liksom nyttigare med ett motionsset då jag försöker gå ner i vikt nu.
Jag hoppas jag får det till veckan! :)

Nu ska det bli lite fredagsmys på soffan. I helgen är det röja och tvätt som gäller. Ha en fin fredagkväll! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0