18 September 2010

Grymt skönt med Luleå seger idag! Synd att man bara fick följa matchen på tv dock. Men det gick bra det med, katterna blev lite rädda dock av allt ståhej och skrik så de gick och gömde sig tillsammans i sin bur. Stackarna! :)

Har haft lite svårt den senaste tiden att komma på vad jag ska göra av mitt liv och min snaraste framtid. Hade mamma på mig tidigare imorse om mina val osv. Jag vet att alla bara vill mitt bästa men det är ändå jobbigt för jag sitter verkligen i skiten just nu! Skulle vilja att någon skickade ett jobb hem till mig på posten så att jag skulle kunna få lite pengar, men det är ingen som erbjudit sig. Har dock sökt ett par jobb nu i veckan som jag hoppas på. Alla är bara extra eller deltid men det spelar ingen roll för mig, då har jag ändå lite tid för skola på sidan om då jag ändå behöver ta en massa poäng.
Matten som jag börjat nu är så sjukt svår för mig. Jag är ju ganska ringrostig när det gäller räknandet och att sen hoppa in på det här som inte alls liknar matte enligt mig är bara dömt att misslyckas. Jag vill sluta och bara läsa engelskan på distans, men å andra sidan så kan jag inte bara sluta. Matten är min enda chans att få bidrag om jag inte får ett jobb. Så vad ska man göra? Få pengar till hyran och samla på mig mer poäng jag inte klarar av att ta? Eller hoppa av matten och vara helt pank? Livet kan allt suga ibland! Om någon har en lösning på mitt problem så får ni mer än gärna ge den till mig.

Oh well... inge mer om det nu såhär en lördag kväll. Vi ska inte vara allt för deppiga! Imorrn är det valdag iaf. Har inte bestämt mig till hundra procent vad jag ska rösta på. Det ska jag bestämma imorrn på morgonen innan jag går till vallokalen. Det ska bli spännande iaf! Och skönt att det är över snart, jag hatar politik!

Har bestämt min resa nu för alla som är intresserade.
Om den bara går igenom med City Airline så kommer jag hem till Luleå den 12 december med en liten katt, och åker tillbaka till Göteborg den 2 januari. 3 veckor hemma, ska bli skönt ändå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0