Usch!

Usch! Blä! Jag trodde att jag skulle slippa detta sen min klädkammare på Örnäset men jag har nu konstaterat att vi har pälsängrar i garderoben. Såg ett par stycken för någon månad sen men tänkte att det kanske bara var tillfälligt. Men usch och fy jag har sett flera stycken idag. Panik! De är så himla äckliga och de äter ju hål i kläderna.
http://www.anticimex.com/Sverige/Privat/Skadedjur/Skadedjurskategorier1/Angriper-mat--textil1/Palsangrar/

Imorgon ska hela garderoben ut och städas och skrubbas som aldrig förr. Jag ska ha bort dessa larver om vi så måste sanera!

Nu måste jag ner i tvättstugan och sätta igång en ny maskin.


Kommentarer
Johanna

men fan vad vidrigt!!!

2010-08-14 @ 13:47:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0