14 Juni 2012

Idag har jag verkligen inte gjort många knop. Har hittat en ny serie som jag sett några avsnitt på och har faktiskt skurat inne på toaletten. Golvet blir smutsigt efter en kvart då katterna skvätter så mycket sand och när det sedan kommer vatten på golvet blir det fläckigt. Oh well...

Har just duschat och väntar på att V ska bli klar så att vi kan åka och handla lite ätbart, kylskåpet ekar tomt. Måste ju finnas något att bjuda på då vi ska vara barnvakt till A och E imorrn. I väntans tider försöker jag även ringa och boka en bowlingbana men nissarna svarar aldrig. På lördag ska vi nämligen bowla och gå på bio med A då han fick det i födelsedagspresent av oss. Hans val landade på Men In Black III, kan inte säga att jag är för exalterad över filmen men man kan ju hoppas att den är lite rolig i alla fall. :)

Nä nu ska jag pusha på karln här lite så att vi kan åka iväg snart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0