5 Januari 2012

Här var det länge sedan någonting hände. Kom hem dagen före nyårsafton men vaknade upp dagen efter och var sjuk, feber, snuva och mest troligt halsfluss som jag fortfarande dras med. Har verkligen bara legat hemma och inte orkat lyfta ett finger hela veckan. Är fortfarande lite seg och snurrig men jag ska inte klaga, jag är bara glad att jag slapp magsjukan alla fick där hemma precis när jag åkte.

Imorgon och resten av helgen blir det jobb för min del. Är inte direkt pigg för det men det ska nog gå bra ändå. Hoppas att det inte är så mycket folk då alla är fattiga efter julen.

Nu ska jag faktiskt ta mig upp från soffan och laga någon form av middag så att jag får en lunchlåda till imorgon. Sen blir det hockey resten av kvällen och natten, först Luleå - Skellefteå och sedan JVM finalen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0