22 Januari 2012

Grattis mosters lille plutt och V på namnsdagen! ♥

Då var helgen redan påväg mot sitt slut. Känns inte alls som att jag hunnit med mycket av allt jag behövde göra. Har i alla fall varit lite duktig idag och tvättat och handlat. Hade verkligen behövt plugga matte då en dugga kommer krypande på fredag men jag har inte alls haft motivation till det.
Istället har jag suttit och gjort klart min planritning till en annan kurs. Det är så himla kul att sitta och rita hus, det vill jag göra mer av. :)

Nu ska jag slänga ihop en sen middag och sen bara ta det lite lugnt och ladda för en ny vecka i skolan. Kanske se lite Bones, det är aldrig fel. :)



Kommentarer
Johanna

men nööööT uppdatera lite mer!!! så här seg får du inte vara :P

2012-01-26 @ 20:06:29
Stina

Kan vi byta utbildning? Vill också rita ritningar. Ser sjukt kul ut :D

2012-01-27 @ 20:41:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0