7 September 2011

Ber om ursäkt för att det varit ganska dött här i bloggen på senaste tiden. Har varken haft ork eller lust att uppdatera. Men nu är jag inne på fjärde och sista veckan av nollningen så bloggen ska nog snart vara tillbaka som normalt. :)

Jag är sjukt trött nu! Skulle kunna sova tre dagar i sträck känns det som. Och nu gjorde jag misstaget att lägga mig ner på soffan efter maten. Tror inte jag kommer lyckas ta mig upp härifrån nu. Men jag hade ju tänkt baka något då det är en sån speciell dag imorgon höhö :) Blir ingen tårta i år då den aldrig kommer att ätas upp av två personer så istället tänkte jag mig lite falsk potatiskaka. Det är ju så sjukt gott då de just är uttagna från frysen eller kylen. Mumma! :) Nä nu får jag allt ta mig upp härifrån och baka! Ska hinna göra en liten inlämningsuppgift ikväll också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0