22 September 2011

Varit i skolan som vanligt idag. Fyra timmar föreläsning på morgonen var riktigt tröttsamt och sedan lite rapportskrivande på eftermiddagen. Imorgon åker jag in trots ledig dag då vi ska färdigställa första utkastet av rapporten. Måste säga att det är förvånansvärt intressant att skriva om tornkranen. Igår var gruppen på studiebesök på en arbetsplats och vi fick då åka upp i en tornkran på 40 meter. Jag vågade dock inte ta mig hela vägen då sista biten bestod av klättring på en stege 40 meter upp i luften utan säkerhetslina. Men jag tog mig nästan till toppen i alla fall. :)

Nu har jag legat på soffan ett tag och smält maten. Var grymt sugen på köttfärssås men allt fanns inte hemma så det fick bli köttgryta idag istället. Lika gott för det! :)


Nu väntar lite hockey och smått pluggande i pauserna. Ha en trevlig kväll! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0