18 September 2011

Idag har jag verkligen varit nyttig känns det som! Släppte av bror vid centralen i förmiddags och skyndade sedan till jobbet. Stämplade in 11:59 och jag började 12. Det var på håret! Tur att jag inte behövde hämta ut någon kassa idag då. Efter jobbet skyndade jag hem i ösregnet och plockade upp V så vi kunde åka och fylla på vårat kylskåp.
Och nu har jag suttit här i soffan i snart två timmar och försökt ta mig an teknologi uppgiften. Det går inget vidare. Eller jag hoppas att jag har räknat rätt men jag har verkligen ingen aning. Ska fortsätta med den i skolan på tisdag morgon istället. Nu väntar istället lite skrivande om tornkranen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0