15 September 2011

Har just sett premiärmatchen i Elitserien. Kan ju säga att de två sista perioderna är bortslösad tid i mitt liv. Så sjukt pinsamt och dåligt!
Hoppas på förbättring till på lördag i alla fall då det är match här nere. Bror kommer hit imorrn så vi ska alla gå på den. Vinner vi inte kommer jag vara på så dåligt humör resten av helgen. :P

Har sjukt städ- och pluggångest! Behöver städa precis alla vrår och hörn i denna lägenhet. Har ju inte hunnit städa på 4 veckor och karlar klarar ju som sagt inte av att hålla ordning och reda på sånt. Och plugga måste jag göra. En extra inlämningsuppgift i teknologi som jag ska göra helt utan anteckningar på hur man ska göra och informationen finns inte heller i vår fina lilla bok. Och min del till projektrapporten måste också skrivas. Ångest! Ska klämma in lite imorgon förmiddag och sedan sitta hela söndag och måndag.

Nu blir det att se Robinson som spelades in tidigare ikväll. God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0