Ullared shopping Del 1

Det har blivit en hel del shopping nu i veckan då min mamma varit här, inte minst på Ullared. Jag ska självklart visa allt för er men inte allt på en gång. Det kommer dyka upp lite inlägg om min shopping under veckan som kommer.

Jag lyckades hålla min budget ganska bra och shoppade bara för 900 kronor på Ullared. Och jag är förvånad över hur mycket jag fick med mig hem för den summan. :)

Tänkte börja med att visa lite grejer jag köpte till köket. Det blev lite vanliga basics köp som jag inte orkar visa, tror inte det är så intressant att se bilder på fryspåsar och vispskålar. :P Sedan köpte jag ett par riktigt fina gardiner också som kommit på plats i köksfönstret idag men bild på dem kommer en annan dag.

Här nedan är lite fynd jag gjorde. En fin stor plåtburk att förvara kattmaten i. Mycket snyggare än den vita hink vi nu har ståendes på golvet. En liknande plåtburk i mindre format för diskmedel där vi ska ha alla tabletter till diskmaskinen och sedan en diskmedelpump.



Nya svarta bordstabletter och grythandskar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0