Långpromenad

Det blev en ganska lång tur för mig idag. Mätte just upp min runda på aktivtraning.se och den blev ganska precis 1 mil. 10,04 km för att vara exakt. Jag promenerade först till Chalmers vilket blev ganska svettigt då solen valde att kika fram. :) V slutade faktiskt vid den tiden jag kom in så vi bestämde oss för att promenera hem också så vi kunde stanna för lunch på Subway. Bestämde mig sedan för att ta en liten omväg hem då jag gärna ville att min runda skulle komma upp mot milen (Chalmers tur/retur är nästan 8 km) då jag ändå var ute och gick ganska långt. Och turligt nog så lyckades jag! Jag chansade på en väg jag trodde kunde lägga på ca 2 km och vad rätt jag hade. :) Känns superhärligt nu efteråt, måste komma ut på en promenad imorgon också.

Bjuder på en gammal bild för att piffa upp inlägget lite. Bilden är tagen våren 2009 då jag och V var här nere i Göteborg på lägenhetsjakt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0