Glad

Jag själv har inte fått något svar på min reklamation av posten men jag fick nyss ett mail av företaget Scrapnet.se där jag beställde mina scrapbooking saker. De bifogade sitt svar av posten där de säger att de självklart inte kommer ersätta det förlorade paketet.
Men ooh så glad jag blir ändå! Scrapnet.se skrev att de bestämt sig för att ersätta mig och skicka ett nytt paket! :D Normalt sett ersätter de inte borttappade paket och det står till och med i deras villkor, men nu är de så snälla och gör det ändå! :) Alla varor fanns inte kvar i lager så jag får det som fanns och resten får jag tillbaka pengarna för. Det är verkligen kundservice det! :D


Kommentarer
Johanna

Men shit det var ju verkligen ett bra företag det! :) Posten kan man inte lita på....

2011-05-27 @ 17:21:08
URL: http://missbettyboop.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0