20 Maj 2011

Åhh jag som hade tänkt kliva upp halv åtta idag så att jag skulle hinna ut på en liten springtur på morgonen. Men min dumma telefon tyckte det var roligt att alarmet inte skulle fungera idag så jag vaknade först klockan 10. Så istället blev det att kliva upp och direkt sätta sig och arbeta lite på projektrapporten.
Nu har jag dock tagit en liten paus. Väntar på att min kära mor ska hjälpa mig med den lite senare. Jag får damp på Word som aldrig vill fungera som jag vill att det ska!

Funder på om jag ska vara duktig och städa lite eller hitta på något roligt ett tag. Är lite sugen på att scrapbooka eller fixa till lite i ett vanligt fotoalbum.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0