12 Maj 2011

Har just satt mig ner på soffan efter en uppfriskande promenad i Slottsskogen. Jag hade blivit så där seg innan efter att bara suttit instängd hela morgonen och pysslat på projektrapporten. Jag var så seg att jag nästan inte tog mig upp och ut. Men nu efteråt så är jag så glad att jag gjorde det. :) Det är mulet och tråkigt ute men det var faktiskt bara skönt då det ändå är så varmt. Vinden fläktade så härligt och det doftade så gott ute, nyklippt gräs och blommor. :)



Nu ska jag in i köket och plocka ihop en diskmaskin innan jag sätter igång med middagen. Jag får äta själv igen då V mer eller mindre bor i skolan nu när slutspurten för terminen närmar sig. Jag har inte heller så lång tid kvar av min kurs, bara 2 veckor sedan ska allt vara klart. Nu börjar min mage kurra så det är bäst att jag sätter fart. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0