11 Maj 2011

Jobbat idag. Var helt okej, skönt att jag fick sluta klockan 17 för då hann man ändå hem till en hyfsat normal tid med bussen. Kvällen har varit ganska händelselös. Gjorde en snabb middag, mötte sedan upp V nere på Ica så vi kunde handla lite. Kattmaten var slut, eller rättare sagt maten på burk var slut. Vår lilla diva totalvägrar nämligen att äta Friskas torrfoder. Tyvärr kommer vi nog få vänta på bilen i minst 2 veckor till. :( De hade bara precis fått in alla grejer de behöver för att fixa den och skulle börja med den nu i veckan. Suck! Att gå och småhandla på Ica och Hemköp hela tiden håller inte riktigt för budgeten.

Jaja nu har kissorna äntligen lugnat ner sig efter x antal rundor runt lägenheten. Stackars de som bor under oss säger jag bara! :) V har också gått och lagt sig så nu har jag en liten stund för mig själv innan sängen kallar. Ska passa på att måla lite nytt nagellack, får bli en snygg somrig grön färg den här gången. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0