Lite shopping

Jag kan verkligen inte låta bli att shoppa på Ikea. Det är beroendeframkallande! :) Det finns så himla mycket fint där och att det är billigt gör det bara roligare att handla. Sedan hjälper det inte att man jobbar i kassan där, man ser hur mycket som helst man vill ha hela tiden! :D

Så det blev en liten tur dit idag. Hade spanat in en fin ceriserosa blomma jag ville ha och sedan behövdes lite vanliga hushållsgrejer. Och självklart åkte lite fler grejer ner i vagnen då jag väl var där. ;)


Min fina blomma! :D Köpte två olika krukor, en i silver och en i vitt, då jag inte kunde bestämma mig i butik vilken som skulle passa bäst. Och det blev den i silver som får visa upp sig i fönstret. :)

Lite andra grejer jag köpte. :) Handdukar i baby rosa och blått, en sån där kanna som verkar vara så populär nu och en ljuslykta för blockljus. Köpte även ett par stafflier (de är verkligen superbilliga) som jag ska måla i vitt.

Köpte även lite andra små köksgrejer som nog inte är så roliga att se. Ett par gardiner fick också följa med och ifall de är fina och får sitta i fönstret så ska jag visa en bild senare. :)

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0