Biobesök

Då var jag nyss hemkommen från bion. Det blev filmen The Adjustment Bureau som faktiskt var riktigt bra, men jag är lite besviken på slutet bara. Mer än så säger jag inte ifall någon som läser här ska se filmen.



Hade behövt städa lite granna här hemma inför imorgon men det känns alldeles för sent att börja dammsuga och låta en massa så det får klämmas in imorgon också. Så schemat imorrn är ganska fullspäckat. Först måste jag hinna skriva klart mina skoluppgifter, sen ska det städas och lagas mat innan klockan 18. Men det ska nog gå vägen. :)


Kommentarer
Johanna

vad ska du ha för middagsbjudning?

2011-03-17 @ 22:38:53
URL: http://missbettyboop.blogg.se/
Jenny

Victors moster och kusiner med barn kommer hit. Jag har aldrig lagat mat och bjudit folk så jag hoppas jag inte sumpar maten bara haha :P

2011-03-17 @ 22:42:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0