14 Mars 2011

Då var återigen en ny vecka startad. Idag är jag ledig efter en riktigt tuff dag på jobbet igår, det var galet med folk på Ikea. Men det betyder inte att jag kan ta det lugnt idag. Jag måste verkligen komma igång med min andra uppgift. Inlämning är på söndag vilket betyder att jag har 6 dagar på mig att skriva ihop något. Hela söndagen försvinner nämligen då jag måste packa och sedan sätta mig på flyget upp till Luleå. :D Jag längtar! Bäst för bebben bara att han bestämt sig för att hälsa på i denna värld innan dess för jag vill vara moster då jag åker upp. :)

Nä nu ska jag ta och sätta igång med mitt arbete, finns ingen tid att ligga på latsidan. ;)



Kommentarer
Johanna

men vilken snygging som kikar fram :)



det är kul när du lägger in bilder på kissorna :)

2011-03-14 @ 16:49:38
Jenny

Men visst är han allt ett charmtroll min lilla bäse. :)



Haha ja då får jag kanske lägga upp bilder på dem lite oftare. Jag som inte vågat lägga upp så mycket för jag känner mig så tjatig. :P Alla kanske inte vill se mina katter stup i kvarten. :P

2011-03-14 @ 21:35:28
Johanna

haha men jag vill ju se dom juh!

2011-03-14 @ 22:05:50
Jenny

Haha men då ska jag ordna lite bilder på dom. :) Ska se om jag kan ta några nya. Wolmar är ju inte kamerablyg men wilja springer alltid iväg då man kommer med kameran. :P

2011-03-14 @ 22:26:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0