Missorna små

Hoppas alla har haft en trevlig nationaldag ute i solen och värmen. :) Själv har jag inte fått njuta särskilt mycket av den då jobbet kallade, men nu har jag gjort bort 6 arbetsdagar och har nu några lediga framför mig. Det behövs verkligen då jag känner att en förkylning är på g så lite vila kommer alldeles perfekt.
Imorgon ska vi äntligen pallra oss ut till Grizzly och fylla på förrådet med kattsand och kattmat. En viss herre har nu börjat protestera som han även gjorde sist då vi köpte en annan sand. Han bajsar nu i badkaret istället för lådan och jag väntar bara på att han kommer börja kissa bakom tvn på alla sladdar igen. Så vi måste verkligen byta till den rätta sanden så att både lille herrn och jag blir nöjd. Det kommer bli ett ordentligt styrkepass att konka hem allt, men vad gör man inte för sina små. :)

Mina små älsklingar härom dagen. Självklart måste man spana in allt nytt som hamnar på fönsterbrädan.



Kommentarer
Johanna

va söta dom är! :) om du is o kommer ihåg så köp de där bokstäverna på panduro..om de finns. och om de finns..går det bra att du får pengar när du kommer hem? för den 20:e kommer barnbidraget :)

2011-06-06 @ 23:18:19
Jenny

Hehe jag ska köpa dom åt dig. :) Tänka kanske ta det då mami kommer hit ner just innan jag åker upp. Har man tur kanske hon betalar dom då, för jag har knappt nå pengar själv. ;) Gäller att tänka smart, men annars så löser det sig. Finns dom så köper jag. :)

2011-06-06 @ 23:39:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0