Mina armar

Gud vad mina armar är trötta nu! Kan knappt lyfta upp dem utan att de skakar. Det blev som sagt en tur till Grizzly idag där vi shoppade loss åt katterna. En 10 kg säck med favoritmaten och en 10 kg kattsand. Inte alls mysigt att konka på allt det hem i värmen. :P Det blev även lite andra grejer som behövdes samt en ny klöspinne eller vad det nu heter. Den gamla gick ju sönder för länge sedan och vi har inte köpt någon ny men nu fanns en på extrapris för 149 kr så då slog vi till. Och gud vad glada kottarna blev när vi kom hem! Gnuggade lite kattmynta på pinnen och de var helt i extas. Wolmar som är helt tokig i kattmynta har nu somnat bredvid klöspinnen, så sött! ♥




Kommentarer
Johanna

hehe va gulliga :)

förresten vilken tid den 15:e kommer du? :)

2011-06-07 @ 19:46:15
Jenny

Jag ska vara framme 13:35. Så du får väl typ kanske hämta mig. :P Jag åker ju ifrån mamma som först åker klockan 17 från gbg. :P

2011-06-07 @ 20:45:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0