4 Juni 2011

Sjukt lite folk i varuhuset idag. Vi var så överbemannade att de flesta av oss inte ens fick öppna sina kassor. Jag hann själv bara stå i kassan i 40 minuter sen fick jag stänga ner. Så istället har jag spenderat dagen med att byta ut alla pilar på golvet i hela varuhuset. Sjukt ont i fingrarna har jag nu men faktiskt skönt att få lite omväxling i arbetet. Fick gå hem en halvtimme tidigare också vilket var skönt. :)

Lite tråkigt att behöva jobba bort det fina vädret som är nu. Det måste ju minst vara 25 grader ute! Men jag får se det positivt, alla 4 dagar jag jobbat nu senast har gett mig 100% OB, sååå nice! Efter dessa dagar så har 17 timmars arbete blivit 34. :)

Nu väntar en lugn lördag kväll här hemma. Ska ju upp tidigt imorgon så det blir nog bara lite filmmys ikväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0