12 Juni 2011

Igår blev det äntligen att grilla. Vi har skjutit på det sen förra helgen då vädret inte alltid varit det bästa. Det blev att sitta inne och äta då ett helt annat gäng skulle sitta utomhus så det kändes lite fånigt att sitta där bredvid dem. :P Men det gick lika bra för det, då slipper man bära ner och upp en massa grejer. Riktigt gott blev det också. Vi grillade entrecote och chorizo och till det blev det potatisgratäng och bea. :) Älskar att grilla! ♥



Nu ska jag lägga mig på soffan och se ett avsnitt av Beverly Hills husfruarna och sedan plocka lite i hallen och bära upp en del saker på vinden. Ikväll kommer min kära mor hit och vi har ett par timmar att spendera med varandra de kommande dagarna. Sedan åker jag till Luleå på onsdag och får träffa resten av familjen också. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0