16 Juli 2011

Vad jag känner mig duktig nu! Vann ett 2 månaders träningskort på ett gym bara gatan ner hemifrån och idag tog jag äntligen tag och gick dit. Har haft det i en vecka men det är alltid så svårt att komma iväg de första gångerna. Idag blev det iaf ett 40 minuters fatburn-program på löpbandet med typ bara uppförsbackar. Gud vad jag svettades men det var riktigt härligt. :) Så nu kan jag med gott samvete äta grillat ikväll. :)

Nu har jag precis parkerat mig på sängen där jag tänkte öppna en Pepsi Max och se några avsnitt av Modern Family. Måste passa på att varva ner och ta det lugnt nu innan jag börjar jobba på måndag. Om vi inte hörs något mer idag så hoppas jag ni alla får en riktigt trevlig lördagkväll! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0