12 Februari 2011

Idag blev det tvättstugan för hela slanten! Rensade ut allt från garderoben igår kväll och som jag nämnt tidigare så ska allt tvättas. Vi har ju fått såna där larver i garderoben så den ska verkligen saneras nu! Hittade även gammal kattspya i garderoben på några kläder katterna dragit ner på golvet. Usch och fy säger jag bara, kunde de inte spytt nån annanstans. Jag är lite knösslig när det gäller sånt där så jag var tvungen att slänga kläderna. Som tur var så var de flesta av kräk-kläderna riktigt gamla så de gör mig inget att slänga dom. Men ett par shorts hade fått lite grann på sig och dom vill jag verkligen behålla, de är inte alls gamla. Så jag kanske tar och tvättar dem några gånger och hoppas att jag klarar av att använda dom ändå. :P

Har fortfarande ett sjukt stort lass kvar att tvätta, plus att jag måste få V att tvätta allt sitt snart också. Jag har ju ingenstans att ha kläderna förrän vi storstädat i garderoben. Så det kommer nog fortsätta se ut som ett bombnedslag ett tag till här. Man får gå en labyrint i hallen varje gång man ska till sovrummet eller toan. Det står saker överallt som inte finns någonstans att ha, nackdelen med att inte ha ett förråd.

Har legat och småkikat lite på Melodifestivalen, men det är verkligen inge bra nuförtiden. Förstår inte den svenska musiksmaken ibland. :P Men det kan vara ganska underhållande ändå. Det kommer nog bli soffläge för mig resten av kvällen, funderar på att se Dreamgirls som går lite senare.


Min lille go-gris! :) Tyckte dessa bilder blev ganska häftiga. Ibland kan den där jobbiga blixten göra någonting bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0