Mina små änglar

Glad alla hjärtans dag! Hoppas alla har haft en fin dag idag. :)
Vi har bestämt oss för att inte göra något speciellt idag. Men fick dock order om att åka in till stan tidigare idag där jag blev bjuden på lunch och fick en ros. Senare ikväll blir det kanske att se en film om vi orkar. Men mer än så har vi inte tänkt göra. :)

Själv har jag suttit och pysslat lite i Photoshop nu på eftermiddagen. Har lekt med lite nya bilder jag tog på min fotomodell Wolmar. Han är så lätt att ta bilder på för han ligger oftast still och tittar i kameran. Wilja däremot går nästan aldrig att fota, så fort hon ser en kamera börjar hon röra på sig den lilla damen.


Min fina lilla prins! Du är helt underbar! Kan inte tänka mig hur livet var innan du kom hem till oss, du förgyller verkligen mina dagar till tusen!

Supersöta lilla damen! Du kan verkligen vara en liten diva ibland men du är lika go för det lilla busfrö!

Ni är verkligen mina små änglar! :)


Kommentarer
johanna

vad fina bilder!! jag hade framkallat dom där o hängt upp om jag var du :)

2011-02-14 @ 19:47:53
Jenny

Tackar tackar nöT. :)Det har jag tänkt göra. :D Vet exakt vart jag vill ha dom, men jag måste bara få mannen att gå med på det också. :P

2011-02-14 @ 20:00:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0