8 Februari 2011

Förlåt för den låga uppdateringen de senaste dagarna, men min förkylning har verkligen tagit kol på mig. Har knappt orkat med något. Hostan har varit extra hemsk den här gången, jag till och med kräktes av att jag hostade så mycket. Men nu är det äntligen på bättringsvägen.

Idag har jag suttit och skrivit lite på min andra inlämningsuppgift. Imorrn är sista dagen innan inlämning och jag kommer få sitta då också. Men det får bli morgondagens problem, har ändå inte så jättemycket kvar att göra.


Ville visa de fina ljusbrickorna och svarta ljusen från Cult Design som jag fick av min mamma på posten igår. En trevlig liten överraskning! :) De passar alldeles utmärkt till våra beiga väggar i vardagsrummet.


Kommentarer
Johanna

jag fick också sånt där från cuilt design :) har inte vågat lägga upp det i bloggen för jag visste inte om du hade fått ditt paket. :)

2011-02-08 @ 22:25:38
johanna

jag fick också sånt där från cuilt design :) har inte vågat lägga upp det i bloggen för jag visste inte om du hade fått ditt paket. :)

2011-02-08 @ 22:27:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0