25 Februari 2011

Idag har jag jobbat och det känns som att jag inte hunnit med något annat. Började klockan tolv så på morgonen/förmiddagen satt jag bara och väntade på att börja, och nu var det en och en halv timme sedan jag kom hem. Då har jag hunnit med att äta en sen middag och sen lägga mig på soffan framför datorn nu. Vilken dyster dag egentligen. Imorrn är jag iaf ledig men på söndag blir det ett nytt jobbpass, dock bara från 12-16 den gången.

Imorrn är det som sagt en tur till stan som gäller. Jag är super osäker på vilken klocka jag vill ha och ens om jag kommer köpa en klocka nu. Jag hade fått lite fel info om de olika erbjudanden som fanns så jag får se om jag känner mig snål imorrn. Utöver det ska jag infröskaffa ett par nya leggings och kika på nåt roligt nagellack och kanske lite inredning. :) Det kliar i shopping fingrarna men jag måste tyvärr hålla hårt i de lilla pengar jag fick, men nåt ska få följa med hem ändå. :) Senare på eftermiddagen/kvällen blir det fika och bio med E. Det var flera månader sedan vi sågs så det ska bli superkul! :D

Nä nu ska jag leta fram någonting bra att se och gosa mig ner under en filt med Wolmar. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0