19 Februari 2011

Blev väckt ganska tidigt imorse av en viss herr Wolmar som hade sikte på mina fötter. Nu är de fulla av klösmärken mina stackars fossingar. :( Efter det var det inte så lätt att somna om, men då solen trängde in i sovrummet så låg jag och drog mig ett tag innan jag väl klev upp. Jag älskar att ligga kvar i sängen och halvsova då man drar upp rullgardinen och låter solen komma in i rummet. Det är så mysigt!

Jag älskar verkligen det här vintervädret som vi har nu. Klarblå himmel och sol. :D Som tur var är det ju inte så kallt här nere så det är verkligen helt underbart på dagar som denna. For ut tidigare idag och handlade lite till middag ikväll och självklart lite godsaker då det är lördag. :) Men kom just på att vi glömde köpa bregott så det blir nog en liten promenad till Ica på ett tag. :)



Kommentarer
Ovejessica

Merci for all the wonderful writings

2011-05-30 @ 10:09:29
URL: http://ovejessica.bloglyric.com
Ovejessica

Merci for all the wonderful writings

2011-05-30 @ 10:09:43
URL: http://ovejessica.bloglyric.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0