17 Februari 2011

Tog mig ut en sväng idag. Blev att åka till Ikea som jag sa igår. Men klantig som jag är glömde jag mäta i garderoben så jag visste inte riktigt om grejerna jag ville ha skulle passa. Men jag chansade och köpte en låda som självklart var lite för stor så nu måste jag trixa om hyllorna lite så den ska få plats. Köpte även skolådorna, galgar och några stora kartonger. Ska lägga ner allt skit som jag inte behöver eller använder ofta och lägga upp på vinden. Förhoppningsvis kommer lägenheten inte se ut som ett förråd längre, börjar bli lite less på att det är saker överallt.

Försökte även hitta Radar insektsmedel att spraya i garderoben men jag hittade det ingenstans. Är det någon som vet vart man kan köpa det?

På tal om Ikea så ska jag få jobba imorrn. :) Därför blir det att sätta sig nu och börja med skoluppgiften jag har att göra till på söndag. Jag har skjutit på det i några dagar men nu måste jag verkligen komma igång då jag missar en hel dag imorrn.

Idag blir mina små missar 10 månader. :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0