10 Februari 2011

Pissväder ute idag! Tråkigt för det hade varit skönt med en liten promenad.

Har egentligen inte så mycket att säga, just nu sitter jag bara och väntar ner tiden. Senare i eftermiddag ska nämligen Wilja tillbaka till veterinären. Vi märkte iförrgår att det svullnat runt hennes stygn och nu har det bara blivit värre. Det ser ut som en konstig klump som buktar utåt, jätteläskigt! Så jag ringde till sjukhuset imorse och de tyckte definitivt att vi skulle komma in då det inte lät så bra det jag beskrev. Så nu är jag nervös och vill att tiden ska gå snabbt så vi får åka dit. Hoppas allt är bra med min lillkisse.

Nu ska jag lägga mig med datorn och katterna i sängen och se lite På Heder och Samvete och hoppas att det gör att tiden går snabbare.


Kommentarer
johanna

hur är det med kissen?

2011-02-11 @ 13:44:45
Jenny

Det var bra med henne. Tydligen var det typ nån fettklump hon hade fått. De kunde bli så ibland efter en operation och det kunde sitta i i flera veckor också så vi skulle bara hålla koll på det.



Tyckte de kunde ha sagt att de kunde få såna klumpar innan så man visste. :P Men vi slapp betala för kollen iaf. :)

2011-02-11 @ 14:07:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0