Räknar

Börjar känna tentastressen komma krypande nu. Har inte alls funnits tid innan att plugga inför tentorna men efter imorgon kan jag äntligen lägga all min tid på ekonomin. Sitter och räknar lite uppgifter, vilket går sådär. Får tjuvkika lite i facit då och då. ;) Har bara kommit till sida 6 av 44, stress! Hur ska jag hinna räkna allt detta två gånger, göra 4 gamla tentor samt memorera alla mina sammanfattningar. Hmmm och däremellan klämma in lite tentaplugg på engelskan. Ojoj livet kan allt vara tufft ibland.

Har i alla fall fått lite fint sällskap här i köket av en kisse som också vill vara med. Mysigt men lite svårt att skriva när han ska leka med allt som rör sig. Gokisse! ♥


Kommentarer
Helenah

haha härligt

2011-12-08 @ 20:06:22
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0