Ny shoppat

Gud vad härligt det var att gå på stan tidigt! Jag blev klar med bok köpet lite tidigare så jag kände mig lite fånig när jag stod utanför affärerna som en pensionär och väntade på att de skulle öppna. Men det var grymt härligt att kunna gå mellan affärer utan att krocka med folk hej vilt som bara stannar mitt i allt eller bestämmer sig för att ha en träff på 10 personer mitt i gångbanan. Och att slippa köa till provhytten var inte helt fel. Haha jag låter verkligen som en gammal tant som klagar på att det finns folk. :P

Det blev i alla fall lite shoppat. En del basplagg som leggings, bh och en svart enkel kjol men det är inte särskilt kul att visa upp. Men dessa två fick även följa med hem. Koftan är jag helt förälskad i och vill ha i fler färger! Endast 199 kr på Gina Tricot.




Kommentarer
Sussi

Åh, den där fina koftan måste jag kolla efter!

Fin blogg, för övrigt!

2011-08-13 @ 18:27:51
URL: http://parcepio.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0