Letar böcker

Tvätten är klar och hänger på tork, toaletten är nästan skinande ren och nu sitter jag och letar efter böcker till mina kurser i höst. Känner mig så duktig idag! Har hittat några som sålde böckerna på blocket och på någon annan sida. Begagnade och lite billigare än ett nytt exemplar så jag har just skickat iväg mail till dem allihopa och hoppas på svar. Inte helt fel om man kan spara några hundralappar. :)

Nu ska jag ta mig in i köket och plocka ihop en diskmaskin och sedan börja förbereda för dagens middag. Då jag jobbat hela helgen och kommer jobba nu till helgen så blir det tisdagsmys ikväll! :) På schemat står hemmagjord pizza och mys framför en film.


Kommentarer
Johanna

kan du inte börja lägga upp recept i bloggen? :P så jag får inspo alltså :) hehe.

jag funderar på om man ska prova typ coops matkasse....det hade ju varitm nåt för mig som itne är sååå förtjust i att laga mat :P

2011-08-10 @ 00:29:18
Jenny

Jag har inte provat några nya recept på sistone. Annars brukar jag ju lägga upp. :)



Har funderat på det där med matkasse också men det känns som man bara kommer kunna äta hälften, det är nog för "vuxen" mat för min smak. :P

2011-08-10 @ 15:31:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0