God kväll

God kväll mina vänner! En liten nattbloggning från min sida. Fastnade vid datorn för att kolla upp en massa viktiga saker och ärenden som jag inte hunnit ta hand om då jag jobbat. Tänkte äntligen fixa iväg en liten ansökan till csn men självklart så har jag glömt bort lösenordet till min e-legitimation så nu måste jag posta skiten. Så typiskt mig att jag alltid tror att jag ska komma ihåg då jag måste göra något konstigt lösenord som ska innehålla båda bokstäver, siffror och tecken. Jag måste lära mig att skriva upp på ett säkert ställe! Upptäckte också imorse att Agria skickat en påminnelse till mig via sms. V skulle ansvara att betala in dom innan månaden vilken han också sa att han gjort, men den rackarn har bara betalat en av två! :P Så jag har försökt logga in på Agria för att ta reda på vilken som behövdes betalas in nu och självklart hade jag glömt lösenordet där också. Haha men det listade jag ut tillslut. Ska nog äntligen ta tummen ur nu och skaffa mig betaltjänsten på internetbanken, det har jag alltid glömt av att göra. Det känns mycket tryggare att ha hand om sina egna räkningar själv. :P

Nä nu ska jag nog hoppa ner i sängen med mina små skruttor tror jag. Det är ju min lediga dag imorgon och jag vill inte sova bort hela förmiddagen. God natt! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0