8 Augusti 2011

Sista krafttaget idag innan jag äntligen har en ledig dag imorgon. Är inte alls motiverad att jobba, speciellt inte till 20:30 men det är bara att bita i det sura äpplet och gå till jobbet ändå. Hoppas på fint väder imorgon så att jag kan sätta mig ute en stund och njuta av lite sol men jag tvivlar på att det händer. Istället får man väl ta sig an den stökiga lägenheten då karlar inte alls klarar av att städa och plocka undan då de är hemma. De verkar som att de alltid behöver någon som säger att nu måste diskmaskinen plockas upp och det måste dammsugas och jag orkar inte vara någon liten mamma som ska klaga på att det ska städas. Nån gång måste de väl ändå inse att man kanske måste plocka undan. :P

Nä nu ska jag inte dröja kvar vid datorn längre. Måste kika om det finns någon frukost jag kan få i mig innan det är dags att åka. Hoppas ni alla får en trevlig måndag! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0