Vilken vägg?

Jag har äntligen lyckats övertala V att hänga upp min gamla lackhylla i vardsgsrummet. Helst hade jag velat ha den ovanför tvn men det går karln inte med på. Han säger att det kommer förstöra hans sikt. Han flyttar hellre vår stora tavla som hänger på andra väggen dit. Karlar kan då vara ganska besvärliga ibland. :P
Så då återstår två alternativ där hyllan kan hängas upp, antingen ovanför soffan eller bredvid soffan/fönstret.


Antingen byter hyllan plats med tavlan eller så hängs den på sidan av divanen, alltså precis bredvid fönstret (man kan se en liten snutt av en ljus gardin där i kanten).

Jag tycker att det kan vara mysigt att ha en hylla ovanför soffan med en massa ljus på. Men då jag även vill ha lite ramar och bilder så vet jag inte om det passar ovanför soffan? Men sen vet jag inte hur det passar alldeles vid fönstret heller? Vad tycker ni andra?


Kommentarer
Johanna

tycker den passar på båda väggarna faktiskt :)

2011-04-20 @ 23:17:12
URL: http://missbettyboop.blogg.se/
Jenny

Jag har verkligen beslutsångest om vart vi ska hänga upp den. Undra om man ändå ska ta vid fönstret...då kan man se foton man har där från soffan och se ljus om man har tänt.

2011-04-22 @ 00:15:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0