Universitetsansökan

Nu är dagens alla måsten avklarade. Skönt! Nu kan jag bara ta det lugnt resten av dagen. Synd bara att det är så grått och tråkigt, annars hade jag nog tagit mig en sväng i slottsskogen och myst i solen där en stund. Nu blir det nog att se en film istället och gosa på soffan med katterna.

Lyckades få ihop en ansökan till universitetet tidigare. Jag tycker det är jättesvårt att välja några bra distanskurser som man kan tänka sig att läsa, och även försöka hitta någon enstaka kurs här i Göteborg ifall jag inte kommer in på något av programmen. Tillslut hittade jag ändå några kurser och slängde ihop detta.


I första hand vill jag självklart komma in på något av programmen. Men om jag inte skulle göra det så hittade jag två naturkatastrofkurser jag vill läsa, jag tycker det verkar så himla intressant! De tre sista är kurser som går här i stan en kväll i veckan. Djurens beteende vill jag läsa för sånt gillar jag, men de andra två är mer där som reserver som kan hjälpa mig att samla ihop de högskolepoäng jag saknar. Håll tummarna för mig att jag kommer in i år! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0