Tangled

En ganska så slö dag idag då det fortfarande är så grått och tråkigt ute. Kan det inte bli lite sol och blå himmel. Har iaf precis sett den nyaste disneyfilmen Tangled. Den var precis som en disneyfilm brukar vara och den gick hem hos mig. Jag tycker det är så mysigt att se på animerade filmer. :)



Nu skulle jag egentligen ha varit i tvättstugan och fått undan ett lass sängkläder och handdukar men det får helt enkelt vänta till helgen. :P Då kan jag passa på att tvätta lite kläder också. Istället ska det bli lite skolarbete och sedan städa undan lite. V's mor kommer ner till Göteborg idag och ifall att hon skulle vilja komma och hälsa på ikväll så måste det ju se lite mer presentabelt ut här hemma. :)


Kommentarer
Johanna

jag vill också se den där filmen :) dinsey är ju bäst :)

2011-04-06 @ 17:10:27
URL: http://missbettyboop.blogg.se/
Jenny

Se den! Den var bra! :D

2011-04-06 @ 20:11:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0