Stolt moster

Jag har känt mig jättepysslig de senaste veckorna men inte satt mig ner och fått något gjort. Så igår kväll plockade jag äntligen fram lite papper och blommor och lät kreativiteten flöda. Jag älskar verkligen att pyssla! Men ibland har jag stunder då jag kan bli så himla förbannad på det då det inte går som jag vill haha. Tur för mig så gick det bra igår, det enda jag är lite missnöjd med är texten som hamnade på fel höjd. Men men man kan inte få allt här i livet. :) Den svarta lilla ploppen till höger på bilden ska inte vara där på riktigt, jag cencurerade den lille då han ännu inte kan välja om han vill vara i rampljuset eller ej. :)



Kommentarer
Johanna

Va snyggt! Fan vad duktig du är! Jag hade aldrig fått ihop nåt sånt där :P hehe

2011-04-25 @ 13:34:27
Jenny

Man tackar! :)

2011-04-25 @ 16:28:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0