Off the Map

Det känns verkligen inte som söndag idag. Det känns inte som någon dag egentligen, jag har typ helt tappat greppet om vart i veckan jag är. :P

Idag är jag iaf ensam hemma då V är iväg på nån filmdag i skolan. Så när det är lugn och ro passade jag nyss på att se de två senaste avsnitten av Off the Map som jag inte hunnit se då jag var hemrest.

Bara ett avsnitt kvar av den första säsongen nu, tråkigt att den bara ska vara 13 avsnitt. Jag har verkligen fastnat för den här serien. Jag brukar normalt inte gilla läkarserier. Har faktiskt aldrig följt någon förut, bara sett något enstaka avsnitt av Grey's men aldrig fastnat. Men Off the Map är faktiskt riktigt bra, det är så mycket mer än en vanlig stel läkarserie. :) Hoppas de gör en andra säsong snabbt!

Nu är jag dock lite less på att ligga framför tvn så jag ska gräva i mitt pysselförråd och se om jag hittar något roligt jag kan sätta ihop. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0