8 April 2011

Den här dagen har faktiskt visat sig bli riktigt fin. När jag vaknade var det grått och tråkigt men nu är det klarblå himmel, sol och 10 grader. :)

Ikväll ska vi till V's moster och äta middag. Hans kusin från Uppsala har kommit hit med sin dotter och även hans mamma. Så det kommer bli ett par stycken plus några barn. Kommer nog vara trött ikväll för det brukar sluta med att A står och drar mig i ena armen och E i den andra. :) Men det kommer nog bli roligt.

Nu ska jag lägga mig och vila en stund på soffan och hoppas att min mensvärk går över. Annars blir det att ta en Ipren så kvällen orkas med. Jag gillar inte att ta värktabletter och jag gör det väldigt sällan, men om jag vet att jag ska bort någonstans så vill jag ju inte sitta hela kvällen med kramper.

Min lilla tjej satt och gottade sig i solen i köksfönstret, så då passade jag på att smyga fram med kameran. Tänk att mina små troll blir 1 år om bara några dagar. :) Tiden går galet fort.


Kommentarer
Johanna

söt! :)

visst fyller de år samma dag som daniel..den 17:e? :) jag har för mig det...

2011-04-08 @ 22:32:41
URL: http://missbettyboop.blogg.se/
Jenny

Japp det gör dom. :)

2011-04-09 @ 09:42:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0