28 April 2011

Hej & hå torsdag idag och mulet väder. Trist! Än så länge har jag inte lyft ett finger men jag ska snart börja göra mig iordning. Ska förbi bion och hämta ut biljetterna till Pirates och sedan möta upp mamma halv tre. Hennes kurs är äntligen över så nu blir det att umgås, shoppa och förhoppningsvis kunna njuta av fint väder i helgen.

Idag blir det en tur till Frölunda Torg. Mor hade en butik hon gärna ville till som finns just där och mig gör det inget. Jag har bara åkt förbi där förut men aldrig varit där och shoppat så det ska bli kul. :) Sedan imorgon bär det av på den efterlängtade turen till Ullared. :D Det är så mycket jag vill köpa där, hoppas bara att min tajta budget räcker till. :P


Kommentarer
johanna

Om du shoppar så måste du fota och lägga upp :-)

2011-04-30 @ 00:50:11
Jenny

Absolut! Foton på all min shopping kommer komma upp i början av veckan. Shoppade en massa grejer! :)

2011-04-30 @ 11:24:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0