18 April 2011

Ytterligare en superfin dag som spenderats utomhus. Vi slängde ihop en sats våffelsmet till lunch och gick ner till stugan och gräddade våfflor utomhus. Har komponerat ihop ett supergott recept på våfflor, helt klart de godaste jag någonsin ätit! Sen blev det mys i solen en stund och bara 20 minuter räckte för att jag skulle bli helt röd. Måste nog börja med solskydd varje dag om jag ska vara ute. Blev lite rastlös och ville inte sitta och pressa i solen så jag tog en härlig promenad i Slottsskogen. Tog en tur förbi djurgårdarna också och fick syn på några fina påfåglar och lite annat stort och smått. Det är riktigt mysigt att kunna gå på en promenad i en stor fin park och samtidigt titta på lite djur. :)




Kommentarer
Johanna

Vad mysigt! Det är synd att det inte finns mysiga parker här. man vill ju inte sitta i stadsparken precis :P haha.

lägg upp mer såna här bilder..:) kul att se.

2011-04-19 @ 15:43:10
URL: http://missbettyboop.blogg.se/
Jenny

Ja det är så mysigt med stora parker. Mycket roligare än att gå ute på någon grå gata. :)

2011-04-19 @ 19:11:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0