14 April 2011

Idag har jag varit i farten hela dagen. Har jobbat från 9:54-18:30, sen hämtade jag V på skolan, vi åkte förbi Coop för att handla lite, sedan hem för att göra en sen middag som jag åt framför datorn då en sista skoluppgift skulle in idag. Efter det blev det att baka mini tårtbottnar då V önskade sig mina minitårtor imorrn då han fyller år. Det är först nu jag fått en lugn stund. Ska se om jag hittar något bra att se på, annars blir det nog sängen snart. Är ändå rätt trött.

Imorrn så ska jag fixa till allt som ska på tårtorna, söka till universitetet i höst och sedan iväg och byta till sommardäck på bilen. Det är inte särskilt nödvändigt att köra med dubbdäck nu. :P Och förhoppningsvis blir dagen lika fin som idag, men enligt väderprognosen ska det inte bli så fint. Jag hoppas bara att regnet håller sig undan för vi har planerat att grilla på kvällen. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0