11 April 2011

Just nu ligger jag och väntar på att jobbet ska ringa. Igår när jag skulle gå hem frågade de om de kunde ringa mig idag vid tio ifall att det behövdes mer folk. Hoppas jag får ett par timmar idag! Annars blir det en förmiddagspromenad snart. Båda låter lika bra men jobbet känns ju lite bättre då det leder till pengar.

Jag hoppas på att solen spricker fram snart. Morgonen börjar alltid grå de senaste dagarna men övergår sedan till superfint väder. I lördags var jag bara ute hela dagen och solade aldrig medvetet men jag har blivit helt röd i ansiktet och på bröstkorgen. Så solen tar riktigt bra. Annars så är det bara allmänt härligt att vara ute, luften känns så vårig och alla härliga vår/sommar dofter börjar komma fram. Jag hoppas verkligen inte att en på jobbet får rätt, enligt henne skulle det snöa här på onsdag! Usch usch det hoppas jag vi slipper. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0