1 April 2011

Första april idag. Tiden går så himla fort, det var ju nyss jul och nyår.

Igår kväll åkte jag hem till Göteborg igen efter min lilla "semester" i Luleå. Tiden har gått så himla fort där också. Hade gärna stannat en vecka till. Men man måste ju hem för att ens ha någon chans att få jobba lite. :) Jag hoppas att det går mot ljusare tider nu och att man har chans till att få fler pass inbokade. Det är riktigt tufft att leva på den lönen man får nu. Det är tur att mormor finns och är så snäll och hjälper mig! :)

Alla där hemma hade redan fått sin deklaration hemskickad men här nere verkar det ta hundra år att få den på posten. Så jag kunde inte hålla mig och skaffade en e-legitimation och kollade deklarationen online. Gud vad glad jag blev! Längtar tills skatten kommer in på kontot kan jag säga! :D

Nä nu ska jag hoppa in i duschen och sedan åka och handla lite. Det är tomt i kylskåpet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0