Nytt från Hemtex

Det blev lite shopping igår. Fick ju födelsedagspengar av mormor som skulle gå till ett par skor men jag kände att jag inte är i en sån sits att jag kan köpa de skorna jag verkligen vill ha för de är dyra som stryk. Så jag gjorde ett vuxet beslut och bestämde mig för att gå till Hemtex och köpa saker som jag verkligen behöver istället.

Jag har hittills bara haft underlakan från Ikea som varit alldeles för små för sängen och i så himla dålig kvalite att alla är noppriga som bara den. Inte alls skönt att sova på, känns som man har smulor i sängen hela tiden.
Så jag köpte ett riktigt fint underlakan som är så mjukt och skönt. Införskaffade även ett underbart skönt bäddsätt i satin, blev i en snygg mörk rosa färg. Vill köpa i vitt också. :) Ett bättre badlakan och handduk fick också följa med hem. Ikea i all ära men ibland behöver man lite lyxigare grejer. :)

ÅÅÅHHHH vad sugigt!!!!
Jag råkade kryssa rutan innan jag sparat så nu försvann hälften av det jag skrivit. Jag som gjort ett sånt fint upplägg om kvinnan som jobbade på Hemtex. Orkar inte dra allt igen men kan bara säga att hon förföljde mig genom hela butiken och försöka pracka på mig grejer. Aldrig ska man få shoppa ifred, haha! :P


Uppdaterar med en liten bild så det inte ska bli så tråkigt med en massa text. ;)

Nu ska jag inte rabbla nå mer, ingen kommer ju orka läsa allt. Så nu blir det lite tv för min del. :)


Kommentarer
Linda

Men det är roligt att läsa, när du bor så långt bort! :)

2010-09-09 @ 20:54:49
Johanna

jag har då orkat läsa allt :D det är ju kul :)

jag ska ta atg i att uppdatera min blogg också..är lite slö med det.



ååå min nya dator är såååå fin!! så liten o fin :D

2010-09-09 @ 22:21:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0